image
Sursa foto: exyuaviation.com

Wizz Air extinde perioada de suspendare a zborurilor până la 30 aprilie; Ce trebuie să facă cei care și-au făcut rezervări

Compania Wizz Air anunță că, în contextul prelungirii restricțiilor de călătorie impuse pe toate zborurile externe spre și din spre Republica Moldova, va extinde la rândul său durata suspendării tuturor zborurilor până pe 30 aprilie inclusiv.

Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informați automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil.

Clienții vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziția de produse și servicii Wizz Air.

Pasagerii pot alege rambursarea banilor, care va dura mai mult, și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial.

Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism, inclusiv agențiile de turism online, trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele.

Citeşte mai mult despre

Noutăţile partenerilor

comentarii: