image
Sursa foto: facebook.com/FLYONE.eu

FLYONE revine la orarul prestabilit: „Aeronavele vizate de defecțiuni tehnice au fost reparate și se află în zbor”

Compania aeriană FLYONE anunță că aeronavele sale vizate de defecțiuni tehnice au fost reparate și se află în zbor. FLYONE a revenit la orarul prestabilit.

Compania și-a completat flota cu un avion adițional.

„Anunțăm că de astăzi, 15 iunie, revenim la orarul prestabilit. Totodată, vă informăm că pentru a îmbunătăți serviciile noastre am completat flota cu o aeronavă adițională. Astfel, în prezent, numărul total al avioanelor noastre a ajuns la 12... Din numele întregii echipe, FLYONE își prezintă scuze față de pasagerii afectați de schimbările orarului din ultimele zile. Ținem să menționăm că în perioada 9 - 14 iunie au fost anulate 9 zboruri, iar 110 curse din/spre Chișinău au fost operate cu aeronave proprii și închiriate, transportând peste 18.000 de pasageri, iar mai mult de o mie călători de la zborurile anulate și reținute au beneficiat de cazare și servicii catering”, a scris FLYONE pe Facebook.

Pentru a răspunde solicitărilor pasagerilor, programul de muncă al serviciului suport clienți a fost extins. Astfel, cererile sunt analizate în regim de urgență și vor fi procesate în următoarele zile. Toți cei care au în continuare nevoie de suport pot contacta FLYONE la Call Center, dar pentru a reduce timpul de așteptare, călătorii sunt îndemnați să scrie pe email la adresa [email protected] sau pe rețelele de socializare, informează compania aeriană.

Amintim că, săptămâna trecută, compania aeriană FLYONE a anulat mai multe zboruri.

Anulările de zboruri în lanț operate de FLYONE au fost provocate de defectarea a trei aeronave concomitent.

Citeşte mai mult despre

Noutăţile partenerilor

comentarii: