image
Sursa foto: boldfest.is

La Chișinău va avea loc primul festival de Artă Digitală Imersivă, New Media Art și Creativitate în marketing

În acest weekend, la Chișinău va avea loc BOLD Fest – primul festival de Artă Digitală Imersivă, NEW MEDIA ART și Creativitate în Marketing din Moldova. Evenimentul se va desfășura pe 6 și 7 noiembrie, în centrul Chișinăului, la Artcor.

În cele 2 zile de festival, organizatorii își propun să combine cunoștințele și experiența celor mai renumiți experți din domeniul New Media Art din toată lumea și lucrările practice de la tabăra creativă Digital Poetry Bootcamp, la care tinerii muzicienii, designeri grafici și poeți au lucrat intens timp de 3 zile.

Aceste lucrări imersive, compuse din animații audio-vizuale, muzică și recital de poezie, vor fi prezentate sub forma unei instalații interactive de 4 m înălțime compusă din ecrane LED.

În condițiile pandemiei, evenimentul se va desfășura în format 50/50 online și offline, la sediul industriilor creative din Chișinău – Artcor, și prin transmisie LIVE pe un link special, oferit doar celor înscriși la eveniment.

BOLD Fest va aduna o concentrație maximă de oameni creativi pe metru pătrat: în programul festivalului intră prezentări, interviuri, sesiuni de întrebări-răspunsuri și masterclass-uri.

De asemenea, pe parcursul evenimentului, participanții vor putea admira expoziția de new media art, vor avea parte de momente artistice și networking la un pahar de vin, demonstrații de proiecții și momente artistice cu muzică electronică.

Cine sunt speakerii BOLD Fest?

Artiști și oameni de marketing și creație din România, Germania și Danemarca, lucrările cărora au avut o expunere internațională cu rezultate de admirat, unele din ele au tangențe cu CHILDISH Gambino USA Tour, cu primul NFT PepsiCo, iar altele au ajuns să fie expuse la Biennale din Veneția și la expoziții cu renume din SUA.

Printre aceștia se numără: Marco Pfann, Alex Czetwertynski, Andreas Lutz, Laurențiu Ion, Alina Nastas și alții - profesioniști, în portofoliul cărora se regăsesc proiecte imersive pentru branduri de top din toată lumea, inclusiv Google IO, Microsoft, PepsiCo, Bosch și altele.

Doar 2 zile, în premieră, acești oameni vor ține prezentări despre creativitatea care vinde, tendințele în New Media și modul în care arta se poate intersecta cu business-ul, oferind posibilitate artiștilor de a spori rezultatele comerciale ale corporațiilor.

BOLD Fest s-a născut din dorința de a intersecta artiștii și domeniul New Media Art cu oamenii din marketing și brandurile deschise la idei noi, care combină tehnologii de AR/VR/MR/XR, show-uri de lumini, instalații imersive, artă digitală și jocuri computerizate, arta muzicii și sunetelor, arta generativă și video mapping.

Această activitate este realizată prin finanțare de la bugetul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării, implementat de Asociația COR în parteneriat cu RIIFT Studio și Casa Imago, cu sprijinul USAID și Goethe Zentrum Chișinău prin susținerea partenerilor media Jurnal TV și Locals.md

Rezervă-ți locul aici: www.boldfest.is

În contextul pandemiei, locurile la evenimentul offline sunt limitate!

BOLD Fest s-a născut din dorința de a intersecta artiștii și domeniul New Media Art cu oamenii din marketing și brandurile deschise la idei noi, care combină tehnologii de AR/VR/MR/XR, show-uri de lumini, instalații imersive, artă digitală și jocuri computerizate, arta muzicii și sunetelor, arta generativă și video mapping.

comentarii: