Reclama „Morning Ride” este cea mai scurtă dintre cele două, având o durată de 30 de secunde, şi arată îndrăzneala eroului în faţa intemperiilor naturii. Personajul principal al reclamei este un tânăr îndrăzneţ ce are ca hobby ciclismul, iar vremea pare să nu fie o problemă pentru el. Poate că pe mulţi ne-a prins o ploaie mai puternică în timp ce mergeam pe bicicletă, dar nu atât de mulţi sunt cei ce pornesc la drum în astfel de condiţii.

Eroul reclamei „Morning Ride” nu pare să fie speriat de vremea de afară, ce prezintă mai degrabă o furtună decât o ploaie.


Acesta îşi pregăteşte cu atenţie bicicleta, se echipează corespunzător şi îşi pune telefonul pe suportul de pe ghidon, fiind gata de drum. Fundalul sonor asigurat de AC/DC cu melodia Thunderstruck, este cum nu se poate mai potrivit pentru reclamă.

A doua reclamă, „Midnight”, este ceva mai relaxată şi ne plimbă prin suburbiile unui oraş, alături de un tânăr ce se urcă pe skateboard şi se bucură de liniştea nopţii. Reclama pune accent pe capacitatea noului sistem dual de camere foto de a surprinde clar detalii, chiar şi în condiţii de luminozitate scăzută. De asemenea, se pune accent şi pe rezistenţa la apă a device-ului, graţie standardului IP67.


Deşi ambele reclame intuiesc spre folosirea iPhone 7 în condiţii extreme, la finalul fiecărei reclame apare un disclaimer prin care clienţii sunt informaţi că pagubele produse de lichide nu sunt acoperite de garanţie. În ambele reclame, smartphone-ul folosit este iPhone 7 în varianta Jet Black. Astfel, Apple pune în evidenţă nu doar telefonul în sine, ci şi noua variantă de culoare disponibilă.