Din încasările de 6,44 miliarde de dolari, Facebook se mândreşte cu o cotă de profit remarcabilă de 2,05 miliarde, aproximativ 30%. În comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, profitul a crescut cu 59%, o valoare astronomică, având în vedere situaţia financiară generală a serviciilor din online.

Se pare că toţii cei care au refuzat să-şi facă un cont pe Facebook s-au răzgândit, altfel nu există nici o explicaţie de ce numărul de utilizatori lunari ai reţelei a atins pragul de 1,71 miliarde, în timp ce 1,57 miliarde de persoane îşi accesează profilul de Facebook de pe mobil în aceeaşi perioadă. Într-o singură zi, 1,03 miliarde de oameni intră pe Facebook. Din totalul încasărilor din publicitate dobândite de companie, aproximativ 84% au fost generate de pe mobil. Timpul pe care îl petrecem pe Facebook, indiferent de motive, a crescut cu peste 10%.

Dacă încercaţi să găsiţi un motiv pentru această explozie de utilizatori noi şi gradul spectaculos de popularitate, răspunsul, conform lui Mark Zuckerberg se află în aplicaţia Facebook Lite pentru platforma Android. Aceasta este foarte populară în ţările aflate în curs de dezvoltare, teritorii în care reţeaua de socializare a înregistrat cea mai mare creştere a utilizatorilor pe mobil. Tot Zuckerberg a insistat pe impactul benefic pe care l-au avut drone precum Aquila pentru sporirea conectivităţi online a unor ţări care până în ultmii câţiva ani nu aveau soluţii de acces facil la internet.

Nici celelalte produse ale companiei nu sunt de neglijat, Messenger şi WhatsApp depăşind pragul de un miliard de utilizatori, în timp ce Instagram are o poziţie confortabilă în jurul pragului de 500 de milioane.