Un astfel de exemplu este eyeliner-ul gel produs de brandul Tony Moly. Produsul este conceput pentru trasarea unei linii fine, cu ajutorul unei pensule, a unui tuş pe bază de gel. Eyelinerul este rezistent la apă şi la transfer şi rămâne pe piele o perioadă îndelungată de timp chiar dacă pielea transpiră sau persoana lăcrimează. Produsul poate fi la achiziţionat la un preţ de sub 8 euro şi este uşor de folosit, datorită pensulei montate în interiorul capacului. Pentru persoanele începătoare în arta machiajului, TonyMoly este un produs care le ajută să traseze cu uşurinţă o linie de contur, fără imperfecţiuni. Clientele pot alege dintr-un total de şapte culori, care variază de la negru, maro şi negru kaki la negru perlă, iar produsul a câştigat deja o mulţime de fane atât în interiorul cât şi în afara Coreei.

Brandul Tony Moly este cunoscut şi pentru designul unic al produselor sale, cum ar fi balsamurile în formă de buze, cremele de mână în formă de fructe sau sticluţele de parfum în formă de mici iepuri. Aceste produse vin la preţul de sub 8 euro şi sunt uşor de transportat, graţie dimensiunilor mici şi designului plăcut, care atrage atenţia. Datorită popularităţii produselor sale, Tony Moly a înregistrat vânzări în valoare de circa 250 de milioane de euro în 2014. Produsele brandului pot fi găsite pe rafturile de la Sephora, un lanţ global de magazine de cosmetice, din Europa — o premieră pentru un brand cosmetic sud-coreean.

Cremele BB de la Missha sunt, de asemenea, foarte populare în afara Coreei de Sud. La 11 noiembrie 2014, cu ocazia unei zile dedicate cumpărăturilor, cunoscută sub numele de "Ziua persoanelor singure" ("Singles' Day"), Missha a vândut 56.123 de creme BB (BB Cream) în China. Spre deosebire de cremele BB obişnuite, prea grase şi cu prea multă nuanţă gri, cremele BB de la Missha sunt de culoare albă, uşoare şi cu efect de luminozitate.

În sondajele efectuate în rândul consumatorilor, Missha se bucură de popularitate şi pentru produsele sale anti-îmbătrânire. Astfel, într-un test de calitate efectuat de organizaţia ''Consumatorii din Coreea'', crema Time Revolution Immortal Youth Cream, produsă de Missha, s-a clasat pe locul al doilea într-un top al cremelor anti-rid, care a inclus 12 creme, printre care unele provenind de la branduri importate şi de lux. În prezent, crema este unul dintre produsele cele mai vândute în rândul produselor antirid.

Cremele şi măştile cu extract de melc de la It's Skin sunt, de asemenea, extrem de populare azi printre consumatorii din Asia şi în special în rândul clienţilor chinezi şi japonezi. Aceste produse conţin mucină, un extract gros de melc, care hidratează şi ajută la regenerarea pielii. Odată aplicată, mucina este absorbită uşor de către piele. Aceste produse conţin şi arbutină şi adenozină, două componente care reduc ridurile şi contribuie la albirea pielii.

Un alt element de succes de la It's Skin este Power 10 Formula, o esenţă puternic îmbogăţită care poate contribui la rezolvarea a 13 tipuri de probleme de piele. Acest produs este deosebit de popular în rândul consumatorilor din SUA, Europa şi Rusia. Fiecare dintre cele 13 produse ale acestei game Power 10 Formula conţine ingrediente sănătoase pentru piele, cum ar fi vitamina A, vitamina C, extractul de drojdie, colagenul şi coenzima Q10, toate într-o singură fiolă, astfel încât utilizatorii să poată alege din 13 variante pe cea adaptată pielii lor.

Produsele de îngrijire realizate din aur şi din alte ingrediente de lux sunt, de asemenea, populare. Spre exemplu, brandul Nature Republic a înregistrat succes cu crema sa de faţă, realizată din 99% aur pur, dar şi din lăptişor de matcă. Produs este o cremă cu textură de gel, cu sclipiri aurii, care hidratează pielea şi o face mai fermă. Gelul calmant pe bază de aloe este, de asemenea, un mare succes pentru Nature Republic. Produsul conţine 92% aloe naturală, dar şi vitamina C, iar când este absorbit, hidratează pielea şi o calmează.

Mass-media internaţionale au subliniat popularitatea în creştere a produselor de îngrijire a pielii şi a cosmeticelor sud-coreene. În acest context, postul american NBC a dedicat la 6 ianuarie un material, în care a evidenţiat prezenţa crescută a acestora în magazinele din SUA.