Serviciul se numeşte Fundraiser şi este va fi accesibil pentru administratorii paginilor ale unor organizaţii non-profit. Acestea vor putea să realizeze campanii de strângere de fonduri pentru a-şi finanţa organizaţia şi pentru a susţine diversele cauze pe care le promovează. Desigur, această funcţie nu este dedicată companiilor, care ar putea strânge fonduri pentru a aduce pe piaţă noi produse, însă este doar o chestiune de timp până când Facebook va oferi posibilitatea de a dona bani către oricine, nu doar către ONG-uri.

Unealta pentru Fundraising beneficiază de o limită de bani pe care organizaţiile doresc să îi strângă, posibilitatea de a adăuga butoane pentru sume predefinite, iar faptul că aceste articole de donaţii apar în listă precum oricare alte articole de pe Facebook asigură posibilitatea de a ajunge în faţa cât mai multor oameni. Orice interacţiune de genul like, comment şi share va populariza cauza mult mai repede. Ba chiar există posibilitatea de a da mai departe mesajul după ce donezi bani. Cei care nu doresc să doneze bani, însă sunt interesaţi de anumite cauze, pot folosi butonul „join” pentru a primi actualizări cu referire la acestea.

Facebook nu vorbeşte încă despre posibilităţile pe care Fundraising le poate oferi în viitor, promovând momentan eforturi umanitare cu ajutorul reţelei sale de socializare. Cu toate acestea, istoria ne-a învăţat că Facebook va fi întotdeauna un business, iar acesta trebuie să producă bani. Atât timp cât ai la îndemână posibilitatea de a câştiga bani de pe urma serviciilor oferite, cu siguranţă că o vei face, iar Kickstarter, Indiegogo şi alte servicii de crowdfunding ar trebui să se pregătească pentru intrarea Facebook pe această nişă.