Logoul prezintă trofeul Henri-Delaunay stilizat, înconjurat de siluetele unor suporteri în mai multe culori pe un teren în formă de punte, simbol al legăturii între "est şi vest", între cele 13 oraşe gazdă.

"Sunt fericit că ne aflăm aici în Anglia, unde s-a născut jocul, ţara care a dat fotbalul restului lumii. UEFA vrea în 2020 un turneu care să fie o adevărată celebrare a jocului nostru", a declarat Ceferin, care a apreciat că mişcarea suporterilor prin Europa va reprezenta o provocare, mai ales din punct de vedere al securităţii.

Fiecare oraş gazdă va avea propriul logo, care va fi prezentat pe rând, în cadrul unor manifestări distincte. Logoul Londrei, care va găzdui semifinalele competiţiei şi finala pe Stadionul Wembley, a fost prezentat miercuri şi este reprezentat de Tower Bridge. Având ca simbol principal podul, în cazul Londrei ”Tower Bridge”, brandul EURO 2020 îşi doreşte ca prin intermediul acestuia să unească toate oraşele gazdă şi suporterii ţărilor organizatoare şi participante.

Simbolul grafic al Bucureştiului este Pasajul Basarab, iar fiecare oraş este reprezentat de câte un pod celebru. Capitala României urmează să organizeze 4 meciuri la Euro 2020, trei în grupe şi unul în 16-imi.

Euro-2020 va marca 60 de ani de la prima ediţie a Campionatului European de fotbal. Cele 13 oraşe care vor găzdui meciuri la Euro-2020 sunt Londra, Baku, Roma, Munchen, Sankt Petersburg, Bucureşti, Glasgow, Bruxelles, Copenhaga, Amsterdam, Dublin, Budapesta şi Bilbao.