PDM susţine că această sumă a fost adunată din donaţiile a 1042 de persoane, cea mai mică donaţie fiind de o mie de lei, iar cea mai mare, făcută de Petru Caraman, de 75 de mii de lei.
Majoritatea banilor, 15 111 874,66 de lei, democratul a achitat-o pentru publicitate tv, radio, mijloace de informare electronice, presă scrisă, panouri şi alte platforme stradale sau mobile. Jumătate din această sumă, adică 7,8 milioane de lei, au mers la colegul său şi prim-vicepreşedintele PDM, Vladimir Plahotniuc, care deţine patru canale de televiziune (Prime TV, Publika TV, Canal 2 şi Canal 3), dar şi trei posturi de radio (Maestro FM, Publika FM şi Muz FM).
Tricourile , chipiurile, carneţelele sau stilourile cu simbolul PDM l-au costat alte 207 550 de lei.
Cheltuielile de transport pentru caravana electorală a liderului PDM s-au ridicat la 10 mii de lei, iar închirierea spaţiilor pentru desfăşurarea întrunirilor au costat 7 500 de lei. Peste 25 de mii de lei, afirmă liderul PDM, au costat serviciile de consultanţă electorală sau juridică.
Varianta în limba engleză o puteţi accesa aici.