„Tranzacția este una obscură și făcută în defavoarea intereselor cetățenilor", susțin unii deputați ai Blocului ACUM Platforma DA și PAS. Astfel, Igor Munteanu și Alexandru Slusari cer Agenției Proprietății Publice explicații despre modul în care a fost încheiat acordul.

Trezește semne de întrebare nu doar tranzacția, dar și firma care a luat în gestiune autogările și care a fost înregistrată la 12 noiembrie 2018, în ultima zi când trebuia depusă oferta la Agenția Proprietății Publice.

La câteva luni după tranzacție, la Autogara de Nord a apărut o linie nouă de microbuz, Chișinău-Orhei, care aparține Primăriei municipiului Orhei. Asta deși o astfel de cursă există de foarte mult timp la Autogara Centru.

Odată cu apariția liniei Chișinău - Orhei, la Autogara de Nord au apărut și reguli noi. Unităților de transport ale Primăriei Orhei le-a fost alocat primul peron, deși anterior de acolo plecau microbuzele spre nordul republicii. Totodată, la case nu se mai vând bilete pentru cursele care trec prin orașul Orhei.

De când Primăria Orhei și-a deschis linie de microbuz spre capitală, șoferii de la Autogara Centru, care au același traseu, se plâng că au fost nevoiți să reducă și ei prețul biletelor, deși sunt în pierdere.

Reprezentanții Partidului Șor au declarat pentru Jurnal TV că nu comentează afirmațiile făcute de către deputații Blocului ACUM. Ei au menționat doar că parlamentarii pot solicita informații de la instituțiile abilitate. La sfârșitul anului trecut, Guvernul Filip a dat în concesiune pe 25 de ani toate autogările din ţară unui antreprenor privat care va trebui să investească 200 de milioane de lei în infrastructura acestora şi va trebui să dea alte 250 de milioane în bugetul statului.