„Mă aflu în prezent la aeroportul Stansted din Londra împreună cu altți 120 pasageri ai companiei Air Moldova. Deja de 16h suntem în aeroport. Iar compania Air Moldova refuză să ne ajute în vreun fel. Familii cu copii mici au dormit pe genți în sala de așteptare (unde se face check in) după ce ne-au alungat de la boarding. Nu ni s-a oferit cazare și am stat toată noaptea pe scaune și pe podea. La moment compania aeriană Air Moldova nu ne răspunde la niciun apel și din 30 în 30 de minute spune că zborul se mai amână. La ora 2 de noapte ne-au spus ca zburăm la 9 și deja de o oră așteptăm. Vă rugăm să ne ajutați să facem publică această situație”, ne-a scris pe adresa redacției noastre o pasageră.

„Zborul Londra- Chișinău de pe data de 10.08 ora 21:30 a fost anulat din cauza avionului defectat. Am stat o noapte întreagă pe scaunele aeroportului, flamânzi, obosiți cu copii plângând. Nici până acum nu s-a rezolvat nimic. Air Moldova aseară nu raspundeau reprezentanților din UK și aceștia erau cu nervii la pamânt, căci nu aveau idee ce sa faca cu noi”, ne-a spus un alt pasager. 

Contactat telefonic, ofițerul de presă al companiei Air Moldova nu ne-a răspuns la telefon pentru a ne oferi mai multe informații.

zborzbor
aeroportaeroport
aeroportaeroport
aeroportaeroport