image
Sursa foto: Instagram

”Efectul Simone Biles”: cum a reușit să crească valoarea unei companii cu 4.8 miliarde de dolari, în două luni

Gimnasta americană Simone Biles este una dintre sportivele care au vorbit deschis despre problemele mentale cu care se confruntă.

Simone Biles s-a implicat activ în campanii de conștientizare a unor probleme de sănătate mintală și s-a alăturat inclusiv unei companii din San Francisco ce militează pentru astfel de spețe.

După ce Simone Biles a devenit imaginea companiei, care se numește ”Cerebral”, societatea a avut un adevărat ”boom” din punct de vedere al cotei de piață, care a crescut cu nu mai puțin de 4.8 miliarde de dolari, anunță AS.com.

Creșterea este cu atât mai impresionantă cu cât s-a produs în doar două luni, Simone Biles alăturându-se companiei în octombrie.

Prin acțiunile sale, Simone Biles încearcă să implementeze colectiv ideea că problemele de sănătate mintală sunt la fel de mari precum cele de natură fizică, iar un alt scop este eliminarea unei stigmatizări cu care s-au confruntat persoanele care recunosc că au probleme psihice.

Simone Biles a vorbit pentru prima dată despre problemele de sănătate mintală cu care se confruntă înaintea Jocurilor Olimpice de la Tokyo.

Cea mai titrată gimnastă a și abandonat mai multe probe din cadrul evenimentului de la Tokyo din cauza factorului psihologic.

”Este greu să te antrenezi timp de cinci ani pentru acest moment şi apoi nimic să nu decurgă cum ţi-ai dorit. Dar eu ştiu că am ajutat multă lume şi mulţi sportivi să se exprime asupra sănătăţii lor mentale şi să spună nu. Pentru că am ştiut că nu pot, că mă voi accidenta”, recunoștea, în vară, Simone Biles.

Simone Biles, cvadruplă campioană olimpică la Rio, s-a retras în primă fază din finala concursului pe echipe, apoi a declarat forfait pentru concursul de la individual compus, iar ulterior pentru finalele de la sărituri, paralele şi sol.

Citeşte mai mult despre

Noutăţile partenerilor

comentarii: