O conferinţă de presă organizată de Samsung a fost ţinută în Coreea de Sud pe 13 octombrie, iar directorul companiei, Dong-jin Koh, a admis că este la fel de frustrat de evenimente ca alţii care au fost implicaţi în situaţie. Acesta şi-a cerut scuze tuturor celor afectaţi de problemele cu Note 7 şi şi-a exprimat recunoştinţa faţă de fanii Samsung, pentru susţinerea acestora.

Acesta şi-a luat angajamentul că „va fi găsită problema exactă cu Note 7, cu orice preţ, astfel încât încrederea clienţilor să ajungă la nivelul anterior şi ei să poată folosi produse Samsung fără să se teamă pentru propria siguranţă”. Dong-jin Koh s-a înclinat în faţa presei, exprimându-şi părerea de rău faţă de eveniment.

Koh şi-a început cariera la Samsung în 1984 şi a devenit preşedintele diviziei de telefonie mobilă în decembrie 2015. Într-un interviu din februarie 2016, acesta discută despre planuri ambiţionase, afirmând că ”ar trebui să încercăm ceva nou, ceva ce nu s-a mai făcut până acum”.

Într-adevăr, Note 7 a reprezentat o împlinire a planului despre care Koh vorbea cu ceva luni în urmă. Problema ar putea cauzată tocmai de faptul că foarte multe tehnologii noi şi puternice au fost adăugate în telefon, iar problemele bateriei sunt extrem de dificil de diagnosticat momentan.
Conform Korea Herald, majoritatea angajaţilor Samsung Mobile sunt de partea directorului, aceştia postând o serie de mesaje pe forumul companiei, arătându-şi sprijinul pentru Koh şi pentru companie.

O astfel de acţiune din partea angajaţilor este destul de importantă, pentru că oamenii de la Samsung vor avea nevoie de tot moralul pe care îl pot găsi pentru a trece peste dezastrul financiar ce se conturează în prezent.