image
Sursa foto: termoelectrica.md

Termoelectrica suspendă activitatea Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii

Termoelectrica a suspendat temporar activitatea Centrului Comercial de deservire și relații cu consumatorii. Și asta în contextul evoluției situației privind riscul de infectare cu virusul COVID-19.

În această perioadă, consumatorii vor primi consultații și suport de la distanță, prin următoarele canale de comunicare:

- Site-ul oficial al Termoelectrica S.A. – Termoelectrica.md;

- Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica S.A.;

- Centrul de Apel – 1300, 022 447 447;

- Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.

Toate aceste canale sunt disponibile 24/24. Totodată, în cazuri de urgență, administrația întreprinderii poate fi contactată prin intermediul următoarelor adrese de e-mail sau telefoane de contact: [email protected]; [email protected]; [email protected] și la nr. de telefon: 022 436 459; 022 436 403; 022 436 482.

În funcție de evoluția situației epidemiologice, programul de activitate al Centrului Comercial va fi reevaluat, iar despre reluarea activității acestuia vom informa ulterior.

Întrucât Termoelectrica este o companie energetică de o importanță strategică la nivel național, asigurând producerea a 15% din necesarul de energie electrică și producerea și furnizarea energiei termice pentru aproximativ 70% dintre locuitorii mun. Chișinău, activitatea tehnologică și operațională a companiei nu fi afectată în această perioadă, iar continutatea prestării serviciilor va fi asigurată fără întrerupere.

Citeşte mai mult despre

Noutăţile partenerilor

comentarii: