image
Sursa foto: Jurnal.md

Chicu nu renunță la creditul rusesc și critică opoziția: „Obiectivul lor este de a-i lăsa pe moldoveni fără stat”

Actuala guvernare nu renunță la creditul rusesc. O declarație în acest sens a fost făcută de premierul Ion Chicu după întâlnirea cu președintele Igor Dodon și spikerul, Zinaida Greceanâi.

Premierul a menționat că acest credit și acordul semnat cu partea rusă ar fi în interesul RM. „În ultimele zile observ s-au agitat din nou cei care chipurile lucrează pentru RM, dar lucrează în detrimentul poporului, e vorba de parlamentari în primul rând. Creditul rusesc și acordul semnat de Guvern, este în interesul RM și e oferit în condiții convenabile, iar iresponsabilii din Parlament au adus un prejudiciu enorm Republicii Moldova dinamitând acest credit. Este vorba de 4, 4 miliarde de lei. Toată grija acestor iresponsabili este de a face ca în RM să fie cât mai rău. Obiectivul lor este de a-i lăsa pe moldoveni fără stat”, a spus Chicu.

„Noi nu vom renunța la eforturile noastre de a identifica surse suplimentare pentru finanțarea deficitului bugetar. Este unica cale pentru stat de a-și onora obligațiunile față de oameni, evident, alături de eficientizarea administrării fiscale” a mai spus premierul.

Declarația a fost făcută în contextul analizei situației legată de veniturile la buget și scăderea dramatică a acestora în perioada stării de urgență. Potrivit premierului, odată cu relansarea unor activități economice începând cu a doua jumătate a lunii mai situația a început să se redreseze. „Aceste fapt ne dă o încredere că angajamentele statului referitor la plata pensiilor, salariilor, dar și la capitolul investiții capitale vor fi îndeplinite”, a mai spus Chicu.

Citeşte mai mult despre

Noutăţile partenerilor