image
Sursa foto: Getty Images

Cristiano Ronaldo a divulgat unul dintre secretele formei sale: e gratis! ”Doar 30 de minute. Altfel, fac riduri”

Cristiano Ronaldo este și la 36 de ani unul dintre cei mai importanți fotbaliști ai lumii, fapt datorat profesionalismului de care dă dovadă și în afara ședințelor de pregătire.

Fotbalistul portughez, care a revenit în vară la Manchester United, este cunoscut drept un ”maniac” al pregătirii fizice, dar și al atenției la alimentație. Totuși, asta nu este tot.

În cadrul unui documentar publicat acum, dar realizat pe parcursul sezonului trecut, când Cristiano Ronaldo era la Juventus, portughezul a dezvăluit că unul dintre secretele formei sale este expunerea la soare, însă cu măsură.

Cristiano Ronaldo consideră că soarele îi oferă cantitatea necesară de vitamina D, care îi ajută sistemul imunitar.

”Soarele este bun pentru corpul meu, însă cu măsură. Altfel, dacă aș sta toată ziua la plaja, asta mi-ar provoca arsuri și riduri. În schimb, 30 de minute la soare mă fac să simt bine. Nu mai mult.

Am 36 de ani și încă sunt în top. Cel mai important lucru este să ai vitamina D. Soarele este gratis și expunerea timp de o jumătate de oră îți ajută sistemul imunitar. Ajută și cu un conținut ridicat de vitamina C și Omega 3”, a explicat Cristiano Ronaldo.

Din nou, dieta reprezintă unul dintre aspectele vieții la care Cristiano Ronaldo este foarte atent.

Cunoscut și chiar ironizat, în glumă, de către foștii coechipieri pentru strictețea sa din acest punct de vedere, la micul dejun, Ronaldo mănâncă șuncă, brânză și iaurt fără grăsimi.

Între mese, lusitanul consumă pâine toast cu avocado. Pentru masa de prânz, Cristiano are două variante. Fie pui cu salată, fie ton cu măsline, ouă și roșii. La cină, fostul Balon de Aur mănâncă ori pește cod proaspăt, cu salată, ori friptură și calamari.

Un alt secret al formei fizice de invidiat a lui Ronaldo este că doarme măcar opt ore în fiecare noapte, pentru a rezista la ritmul din fotbalul profesionist.

Citeşte mai mult despre

comentarii: