image
Sursa foto: Jurnal.md / Nadejda Roșcovanu

Telenovela Air Moldova continuă: Un zbor, amânat și anulat de 5 ori

Bani pierduți, planuri stricate și nervii întinși la maxim. Cu asta s-au ales pasagerii care au călătorit astăzi din Tbilisi la Chișinău, cu bilete procurate de la Air Moldova. Zborul lor a fost amânat, apoi anulat, apoi transferat pe o altă zi, și așa de mai multe ori, au povestit oamenii pentru Jurnal TV. Într-un final, zborul a avut loc cu o zi mai devreme decât a fost programat inițial, iar mulți nu ar fi reușit să ajungă la timp la Aeroport, spun pasagerii.

Olga, o femeie din Kiev, a rămas blocată în Tbilisi pentru trei zile din cauza amânării în continuu a zborului său, operat de compania Air Moldova. Femeia a plecat în Georgia să-și vadă fiica și nepoata. Pe 22 aprilie trebuia să fie deja în Chișinău, ca apoi să se întoarcă în Ucraina, dar planurile i-au fost date peste cap. Povestește că zborul a fost amânat și anulat de cinci ori. Disperată, femeia a procurat bilete de avion de la o altă companie, ca să ajungă la Chișinău, prin Varșovia. Dar în ultima clipă a aflat că Air Moldova va opera totuși un zbor din Tbilisi astăzi. Olga povestește că a pierdut peste 200 de euro.

„Îmi făceam griji mari, plângeam. Imaginați-vă că am rămas în Tbilisi, dar aveam concediu doar pentru o săptămână. Acolo e nepoata mea, am nevoie să o vizitez mai des, iar zborul din Moldova a fost cel mai simplu și comod. Dar cred că nu voi mai zbura de aici”, a declarat femeia, pentru Jurnal TV.

O altă familie, cu doi copii, la fel a fost nevoită să-și schimbe planurile. Au venit în Tbilisi să viziteze locurile turistice, iar spre sfârșitul vacanței au fost informați că trebuie să zboare cu o zi mai devreme. Familia a ratat o zi de plimbări și excursii prin oraș.

Deși oamenii au procurat bilete de la Air Moldova, zborul de astăzi Tbilisi-Chișinău a fost operat de o altă companie aeriană, iar avionul aparținea unei companii ucrainene.

Pe 21 aprilie, Air Moldova anunța că este nevoită să anuleze toate zborurile până pe 25 aprilie. Motivul invocat a fost deficitul de resurse financiare. „Din păcate, constatăm că tot efortul și acțiunile întreprinse de echipa Air Moldova pentru a gestiona situația în care se află compania la moment nu au dat rezultateˮ, se arăta într-un comunicat al Air Moldova.

Ulterior, Autoritatea Aeronautică Civilă a informat despre inițierea unui control inopinat la companie, care de mai multe ori nu s-ar fi conformat recomandărilor autorității. La scurt timp, Air Moldova a anunțat că va reuși să opereze o parte din zborurile anulate mai devreme. „Echipa noastră în continuare depune străduință pentru a gestiona situația. Săptămâna viitoare, administrația Air Moldova va negocia cu potențialii investitori un plan de acțiuni pentru a depăși dificultățile companiei”, scrie în ultimul comunicat al companiei aeriene.

Citeşte mai mult despre

Noutăţile partenerilor

comentarii: