image

Să-ți placă ciocolata și s-o savurezi cu poftă! Secretele fabricii de cofetărie care de 75 de ani produce bomboane autentice

Ce poate fi mai bun decât gustul bomboanelor autentice pe care le cunoști încă din copilărie? Indiferent de tipul acestora, le consumi cu plăcere pentru că sunt alături de tine și de schimbările din viața ta. Cu accent pe calitate și gust înainte de orice, fabrica de cofetărie SA „Bucuria” produce și comercializează ciocolată, bomboane, jeleuri, zefire, napolitane, biscuiți și alte bunătăți pe care le-ai încercat cel puțin odată. Astăzi „Bucuria” este nu doar o întreprindere care produce delicii, dar reprezintă și o carte de vizită a Moldovei, recunoscută și căutată peste hotarele țării.

Ciocolată autentică timp de șapte decenii

Mirosul profund al ciocolatei te îmbată chiar de la intrare în fabrică. Ecaterina Cechina este directorul financiar al întreprinderii și are grijă ca toate lucrurile să meargă ca pe roate în fabrică, iar angajații să beneficieze de susținere, grijă și încredere în munca pe care o fac. În lunile septembrie-decembrie, când solicitările de produse de cofetărie sunt în creștere, la „Bucuria” lucrează 1400 de angajați, iar în toate celelalte luni ale anului pragul fabricii este trecut zilnic de peste 1000 de oameni. Anual întreprinderea realizează circa 13 mii de tone de produse, iar cele mai solicitate sunt ciocolata și bomboanele cu glazură de ciocolată: „Chișinăul de Seară”, „Meteorit” etc.

Jurnal.mdJurnal.md

Ecaterina Cechina, director financiar SA „Bucuria”: „Aceste denumiri sunt cunoscute de fiecare dintre noi. Chiar dacă anii trec, rămân a fi solicitate și apreciate de către consumatorii noștri. În aproape 75 de ani, gustul a rămas același, ca și fidelitatea persoanelor care le consumă. Interesul, grija și devotamentul în alegerea lor ne motivează să continuăm să producem calitate și să avem grijă ca toate procesele de creare a ciocolatei (și nu doar) să se desfășoare în conformitate și să respecte regulile.”

Cele mai mari provocări ale SA „Bucuria” au fost și sunt legate de tendințele pieței, dar și folosirea în producere a ingredientelor de calitate și naturale. O bună parte din materia primă necesară în producție este achiziționată de pe piața locală, iar cealaltă parte, printre care și boabele de cacao, sunt aduse de peste hotare, deoarece nu toate ingredientele se găsesc în Republica Moldova. Înainte ca produsele „Bucuria” să ajungă pe masa consumatorilor, sunt supuse testărilor de management al calității, iar fiecare etapă tehnologică este verificată conform anumitor parametri.

Jurnal.mdJurnal.md

Silvia Mihai, inginer tehnolog SA „Bucuria”: „Sunt respectate cu strictețe toate procesele tehnologice, pentru a obține un produs de calitate. Controalele le efectuează laborantul-controlor, inclusiv niște analize fizico-chimice, precum ar fi conținutul de zahăr, conținutul de grăsimi, umiditatea produsului. Biscuiții, de exemplu, trec printr-un flux de producere foarte îndelungat. Începând cu pregătirea materiei prime pentru producerea și formarea biscuitului, coacerea lui, maturizarea, răcirea, ambalarea și depozitarea.”

Jurnal.mdJurnal.md

Siguranță pe rafturile METRO

Pentru a continua să se dezvolte și să mențină afacerea, compania are nevoie de o piață de desfacere locală de încredere. În plus, pandemia a demonstrat că stabilitatea pieței este un indiciu important pentru a face față provocărilor actuale. Produsele „Bucuria” și-au găsit un loc sigur pe rafturile magazinelor METRO, deoarece susținerea producătorilor autohtoni a fost întotdeauna o prioritate pentru rețeaua METRO. Pe lângă faptul că le oferă o piață de desfacere stabilă și sigură, antreprenorii din țară beneficiază de suport în dezvoltare durabilă. Mai mult de jumătate din produsele de pe rafturile magazinelor METRO vin de la producătorii locali.

Jurnal.mdJurnal.md

Ecaterina Cechina, director financiar SA „Bucuria”: „Cu METRO activăm din anul 2004. Ne bucurăm enorm că spațiul comercial s-a extins destul de mult și toată gama noastră de produse este prezentă pe rafturile magazinelor. Parteneriatul cu ei ne oferă posibilitatea să avem siguranță în viitor, pentru a produce mai mult și a vinde și mai mult pe piața locală. Mai mult, o piață de desfacere stabilă ne motivează să lansăm și alte produse pentru consumatorii finali. Pentru noi, cel mai mare succes este atunci când suntem apreciați prin prisma produsului pe care îl realizăm. În acest sens, este foarte important ca și consumatorul să-și dezvolte cultura consumului produselor locale. Numai în așa fel putem susține producătorii locali, comercianții locali, dar și bugetul statului, prin achitare de impozite.”

vJurnal.md

METRO – #RămânemAproape!

METRO este unul dintre liderii internaționali în domeniul vânzărilor en-gros, cu un sortiment de produse alimentare și nealimentare care deservește clienți din industria HoReCa și revânzatori. La nivel global, METRO servește peste 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături în unul dintre magazinele sale de format mare, să comande online și să își colecteze cumpărăturile la magazin sau să le fie livrate. METRO susține competitivitatea întreprinzătorilor cu soluții digitale și contribuie astfel la diversitatea culturală din comerțul cu amănuntul și sectorul ospitalier. Sustenabilitatea este un pilon al afacerii METRO. METRO deține primul loc în Indicele Sustenabilității Dow Jones, în industria comercializării produselor alimentare.

Compania operează în 24 de țări și angajează peste 100.000 de oameni în întreaga lume. În anul financiar 2018/19, compania METRO a înregistrat un volum al vânzărilor de 27,1 miliarde EUR. În Republica Moldova, compania METRO este prezentă din 2004, având trei magazine, cu peste 25000 de articole în fiecare magazine și peste 600 de angajați. Pentru mai multe informații, vizitați www.metroag.de / www.metro.md.

comentarii: