Despre cum s-a adaptat Jurnal TV la această perioadă plină de provocări, ce schimbări s-au produs la nivelul vânzărilor de publicitate, ce promoții s-au făcut pentru clienți și în ce măsură s-au schimbat procesele de lucru în actualele condiții a povestit Alina Coroi, director comercial la Reforma Advertising și Jurnal Trust Media, într-un interviu pentru portalul Iqads.ro.

„Odată cu instituirea stării de urgență în Republica Moldova, ne-am confruntat cu problema scăderii vânzărilor de publicitate și a suspendării mai multor campanii de promovare care erau în derulare. Clienții autohtoni au stopat publicitatea din frica de instabilitate și pentru că și lor, respectiv, le-a fost sistată activitatea. Multor agenți economici le-au fost afectate grav vânzările, iar în situații de criză, companiile au tendința să taie, întâi de toate, din bugetele de promovare, în încercarea de a reduce cheltuielile. Acesta însă este un pas greșit din start. Multe companii s-au reorientat însă foarte rapid și au început prin comunicarea masivă pe online, prin campanii de PR și implicare socială, prin vânzări online și livrări la domiciliu”, spune Alina Coroi.

Pentru a contribui la reușitele partenerilor și pentru că dintotdeauna afacerile comune de succes au fost reciproc avantajoase, echipa de publicitate a oferit în această perioadă prețuri mult mai reduse clienților pentru a-i ajuta să se promoveze. Într-o manifestare de suport maxim, echipa de publicitate Jurnal TV le-a oferit companiilor autohtone sprijin și soluții de top cu rezultate sporite, fiind și o perioadă de maxime audiențe. Pe lângă ofertele avantajoase oferite de Jurnal TV a fost 1+1, adică la fiecare minut de publicitate contractat, al doilea minut a fost oferit gratuit. O altă soluție a fost și posibilitatea achitării în termen de 50 de zile, nu în avans, cum se procedează de obicei. „Ne-am propus să ne sprijinim clienții și partenerii, pentru a pune umărul la ridicarea economiei țării astfel încât să ieșim din această perioadă cel puțin la fel, dacă nu și mai puternici cu toții”, spun membrii departamentului.

„Suntem pe finanțare proprie, ceea ce înseamnă că resursele televiziunii sunt asigurate în totalitate de publicitatea pe care o contractăm. Situația din lume își spune cuvântul implicit și pe piața media. Vânzările au scăzut, iar noi, ca instituție, trebuie să acționăm strategic, rapid și decisiv pentru o mai bună funcționare a trustului. Nu cunoaștem ce ne rezervă viitorul, însă este important să menținem integritatea profesională și siguranța pe primul loc. Este un moment în care managementul, resursele umane și departamentele financiare au nevoie de o corelație în luarea deciziilor și în abordare, astfel încât compania să treacă cu bine prin aceste încercări”, a mai adăugat directorul comercial al Jurnal Trust Media.

Departamentul Vânzări JurnalTV

Nu e secret pentru nimeni că echipa Jurnal TV este cea mai creativă echipă din lume. Astăzi însă vă propunem să faceți cunoștință cu un departament special, cel de vânzări, membrii căruia sunt antrenați prin telefoane, contracte și negocieri. În reportajul de mai jos echipa departamentului ne povestește despre munca și aportul dedicat zilnic. Alina Coroi Alexandru Burac Maia Ureti Elena Vasilica-Stamatin

Posted by JurnalTV.md on Wednesday, 4 December 2019