Consiliul Audiovizualului și-a păstrat astăzi decizia din 29 mai și nu a permis Jurnal TV să aibă dreptul de emisie în Multiplexul A.

Tot astăzi, Consiliul Audiovizualului a sancționat cu 5 mii de lei „Reforma Art” SRL, fondatorul Jurnal TV, pentru nerespectarea prevederilor privind comunicarea motivelor și obiectului sancțiunii.

Postul de televiziune a fost obligat de CA să difuzeze textul sancțiunii în următoarele 48 de ore de la data adoptării deciziei, de cel puțin trei ori, în orele de maximă audiență.