Cel mai repede în acest an, cel mai încet anul viitor, vom deveni numărul unu, a declarat Richard Yu, directorul executiv al diviziei consumer a Huawei, la Beijing.

Yu spune că firma a vândut peste 200 de milioane de smartphone-uri în 2018, în creştere cu 30% faţă de anul precedent. Compania a vândut peste 100 de milioane de dispozitive smart, inclusiv tablete şi dispozitive wareables. Vînzările totale ale diviziei consumer au crescut cu 40%, la 52 de miliarde de dolari, scrie mediafax.ro.

Dispozitivele Huawei sunt populare în China, dar şi în alte ţări asiatice, cum sunt Japonia, Malaezia şi Thailanda. Compania se află îi top trei al vânzărilor în Emiratele Arabe Unite, în Africa de Sud şi Mexic, şi au crescut şi în Europa.

Huawei se află în centrul unei dispte internaţionale, după arestarea în Canada a lui Meng Wanzhou, directorul financiar şi fiica fondatorului companiei. În acelaşi timp autorităţile din mai multe state au renunţat la folosirea echipamentelor pentru tehnologia 5G fabricate de compania chineză, la solicitarea SUA.