image
Sursa foto: Digi24

Româncă sechestrată în Mexic, împreună cu trei copii: Ne-au spus că e politic și, dacă mai vorbim, ne bagă la închisoare

O turistă româncă, întoarsă marți seară de la Cancun împreună cu soțul și cei trei copii, a povestit la Digi24 sub protecția anonimatului experiența de coșmar prin care a trecut, în loc să se bucure de vacanța din Mexic pentru care a plătit 9.000 de euro.

Nu am primit absolut nicio explicație, ne-au băgat într-o cameră, ne-au luat telefoanele și pașapoartele și efectiv ne-au sechestrat acolo. Noi suntem o familie cu trei copii mici. Nu am primit nicio explicație din partea lor. La un moment dat, soțul meu a vrut să le ia ceva copiilor de mâncare, pentru că nu aveam nici apă, nu ne-au lăsat, nu ne-au dat voie. Pur și simplu ne-au sechestrat într-o încăpere, care avea în spate două toalete”, a spus turista româncă, într-o intervenție telefonică la Digi24.

„Nici măcar nu ne-au spus că ne vor îmbarca înapoi. Au scos din cameră familiile cu copii, ne-au ținut încă o oră și jumătate în picioare, timp în care nu ne-au dat nicio explicație. A venit cineva la un moment dat și ne-a spus că nu este decât ceva politic și nici măcar nu ne-au spus ce ne vor face. Pur și simplu ne-au cerut telefoanele și pașapoartele, le-am spus că e ilegal ce fac - și eu și soțul meu le-am spus - și ne-au spus că nu-i interesează, că este țara lor și fac ce vor și, dacă mai vorbim, ne bagă la închisoare. Polițiștii de acolo din aeroport”, a mai spus femeia.

Femeia a mărturisit că după aterizare s-a făcut o separare între pasagerii români și cei de alte naționalități: „Era o linie strict de români și restul de alte naționalități”.

Ea mai spus că nu au fost avertizați că li se va interzice accesul în Mexic, nici de către agenție, nici de către compania aeriană: „Nu credeam că se poate întâmpla așa ceva, având în vedere că noi plecam într-o vacanță, cu toate actele pregătite, cu totul pus la punct de acasă”.

„A venit la un moment dat un reprezentant al aeroportului, ne-a spus că este strict politic și că ne verifică pe toți, dar atât, nici măcar o altă explicație”, a completat ea.

Femeia a adăugat că nu au primit apă și hrană în tot acest timp, nici nu au fost lăsați să iasă din acel perimetru ca să-și cumpere singuri. 

Turista a mai pus că a plătit „aproximativ 9.000 de euro” pentru întreaga familie, iar până acum a reușit să recupereze suma achitată hotelului, prin intermediul agenției.

Citeşte mai mult despre

Noutăţile partenerilor

comentarii: