UEFA a premiat Federaţia Moldovenească de Fotbal cu distincţia pentru cel mai creativ şi inovativ proiect cu implicarea şi atragerea fanilor în fotbal. O comisie specială UEFA în domeniul marketingului a desemnat învingătoarea dintre cele 81 de proiecte trimise la concurs de către asociaţiile naţionale.

FMF a participat în categoria "Best Fan Engagement" cu proiectul "Susţinem Echipa Naţionala împreună cu Carla’s Dreams".

 


Vă reamintim că Departamentul Marketing al FMF a organizat pe 5 septembrie, la stadionul Zimbru din Chişinău, un concert de excepţie cu scopul de a susţine naţionala Moldovei. La evenimentul susţinut în faţa a peste 10.000 de spectatori au concertat mai mulţi artişti renumiţi din Moldova, iar capul de afiş a fost intrarea în scenă a trupei Carla's Dreams. În aşa mod una dintre cele mai îndrăgite formaţii muzicale din ţara noastră a încurajat jucătorii selecţionatei Moldovei, care în acea seară au debutat la Cardiff contra Ţării Galilor în preliminariile Campionatului Mondial 2018. După încheierea concertului miile de suporteri au avut posibilitatea să urmărească meciul în direct pe ecranele uriaşe instalate în incinta arenei sportive.

FMF a fost reprezentată la UEFA Kiss Marketing Awards 2016 de către Leonid Oleinicenco, Director Executiv, şi Serghei Barcari, Specialist Marketing.