Numărul va funcţiona începând cu data de 15 ianuarie, în zilele de lucru, între orele 8:00 - 17:00, pentru a asigura răspuns la sesizările pacienţilor legate de acordarea asistenţei medicale în cadrul tuturor subdiviziunilor IMSP Institutul Mamei şi Copilului, inclusiv Clinica "Emilian Coţaga".

În acelaşi timp, a fost aprobat un nou ordin Privind mecanismul de gestionare a Registrului de reclamaţii în cadrul IMSP Institutul Mamei şi Copilului. Astfel, pacienţii sunt îndemnaţi să solicite colaboratorilor secţiei în care sunt examinaţi şi să utilizeze acest registru, pentru a nota toate reclamaţiile sau sugestiile.

Începând cu finele acestei luni, se va iniţia desfăşurarea unui şir de instruiri care vizează acordarea asistenţei medicale calitative, precum şi respectarea de către angajaţii Instituţiei, a protocoalelor şi regulamentelor în vigoare, dar şi a normelor de etică şi deontologie.