Reprezentanţii „Apă-Canal” spun că oficiul poştal solicită o taxă prea mare, iar cei care se ocupă de curăţenie susţin că nici nu au semnat vreun contract care să-i permită poştei să încaseze comisioane de la clienţi. De cealaltă parte, responsabilii de la oficiul poştal spun că au nevoie de aceşti bani pentru întreţinere. 
 
La casele oficiului poştal din Căuşeni au fost afişate anunţuri, prin care clienţii „Apă-Canal" şi ai întreprinderii orăşeneşti „Salubritate şi amenajare" sunt avertizaţi că, începând din aprilie, trebuie să achite un comision de doi lei pentru facturi. Oamenii sunt nemulţumiţi şi spun că impunerea noii taxe îi sărăceşte şi mai mult. 
 
Solicitaţi de Jurnal TV, responsabilii de la oficiul poştal au declarat că filiala din Căuşeni a întreprinderii „Apă-Canal" s-ar face responsabilă în acest caz pentru că ar fi refuzat să plătească pentru serviciile prestate de „Poşta Moldovei" şi că banii obţinuţi din comisioane vor fi cheltuiţi pentru întreţinerea instituţiei şi salarizarea angajaţilor. 
 
De cealaltă parte, şeful întreprinderii „Apă-Canal" din Căuşeni, Alexandru Gâlcă, susţine că a refuzat să mai plătească taxa solicitată de „Poşta Moldovei" întrucât era prea mare, de zeci de mii de lei pe lună. Gâlcă mai spune că a solicitat reducerea sumei, însă a fost refuzat. 

În acelaşi timp, administraţia întreprinderii „Salubritate şi amenajare" din Căuşeni a declarat că, până în acest moment, nu a semnat un contract cu „Poşta Moldovei". În consecinţă, oficiul poştal nu ar avea temei să încaseze comisioane de la consumatori.

Directorul oficiului poştal din Căuşeni, Valeriu Fridjoi, a respins acuzaţiile şefului serviciului public de curăţenie, adăugând că ar fi vorba despre o neînţelegere. Potrivit reprezentanţilor poştei, până la 3.000 de locuitori ai oraşului Căuşeni achită lunar facturile pentru salubrizare şi apă. Oamenii au alternativă, să le plătească la băncile din localitate, unde nu sunt impuse comisioane, dar spun că le este greu să se deplaseze. Solicitat de Jurnal TV, ofiţerul de presă al Întreprinderii de Stat „Poşta Moldovei" a declarat că toate filialele au trecut la autogestiune, aşa încât trebuie să-şi acopere cheltuielile din veniturile obţinute în urma prestării serviciilor.