Grozavul a mai spus că semnarea contractul dintre primărie şi firmă este doar o parafare, consilierii municipali urmează să aprobe sau să respingă acest proiect. „Contractul va intra în vigoare după aprobarea acestuia de Consiliul Municipal. Până atunci, dacă se fac lucrările de pregătire de către agentul economic, cheltuielile sunt pe seama lui. Dacă compania care gestionează parcările din unele oraşe din Ungaria şi Austria este bună acolo, oare pentru Chişinău nu este bună?” a mai declarat viceprimarul.

Potrivit specialistul în urbanism Victor Chironda, primăria capitalei a încheiat un contract dezavantajos cu o companie offshore, care urmează să gestioneze 25 de mii de locuri de parcare timp de 25 de ani, care urmează să fie construite în perimetrul străzilor 31 August 1989, Ştefan cel Mare, Ismail, Bănulescu Bodoni, Alexandru cel Bun şi Cosmonauţilor, după ce Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare a oferit 22 de milioane de euro pentru renovarea străzilor.

Potrivit cifrelor publicate de Chironda, compania care a câştigat licitaţia urmează să dea în chirie locurile de parcare construite de BERD cu circa 10 lei pe zi, iar 90 la sută din venit ar reveni companiei, pe când doar 10% din venit ar reveni municipalităţii. În acest fel, timp de 25 de ani, bugetul municipiului Chişinău va fi prejudiciat cu circa 750 de milioane de euro, iar municipalitatea va mai trebui să ramburseze creditul oferit de BERD pentru renovarea străzilor.