La concurs pot aplica cetăţenii Republicii Moldova care au studii superioare în domeniul administrării, TIC sau economiei, deţin experienţă de manager, cunosc limba română şi cea engleză şi n-au împlinit vârsta de 65 de ani. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este 9 martie 2016. 

Noul Serviciu a fost creat pentru a asigura interacţiunea eficientă a serviciilor de urgenţă pe întreg teritoriul ţării, după principiul „ghişeului unic”. Astfel, după ce serviciul va deveni funcţional, cetăţenii vor putea să apeleze poliţia, pompierii, asistenţa medicală de urgenţă şi serviciul gaze formând un singur număr - 112.

Obiectivul de bază este ca Serviciului 112 să înceapă să funcţioneze etapizat în acest an, iar în decurs de doi ani sistemul să fie dat în exploatare integral. Conform Programului de implementare a serviciului, în al II-lea trimestru al anului 2016 urmează să fie petrecute licitaţiile de achiziţionare a mijloacelor tehnice şi a produselor de program necesare. Concomitent, vor fi selectate locaţiile pentru sediile Serviciului 112, vor fi organizate şi efectuate lucrări de amenajare şi selectat personalul, care va fi instruit.

Anunţul complet pentru ocuparea funcţiei de director al Serviciului 112: