Reprezentanţii Centrului de Asistenţă a Consumatorului spun că au primit, în ultimii doi ani, peste 2.000 de plângeri din partea oamenilor de rând, care au depistat nereguli în cazul unor produse alimentare. Multe dintre acestea nu aveau pe etichetă informaţii ce ar trebui să fie obligatorii, susţin specialiştii.
După controalele efectuate, specialiştii au venit cu unele recomandări pentru consumatori.

De asemenea, consultanţii Centrului de Asistenţă a Consumatorului îi sfătuiesc pe părinţi să fie atenţi atunci când cumpără produse alimentare care au menţiunea ”pentru copii”.

Specialiştii mai recomandă instalarea în telefonul mobil a aplicaţiei „Info E-uri” pentru a afla detalii despre gradul de pericol al aditivilor alimentari care sunt indicaţi pe etichetă. Cumpărătorii care au observat nereguli pot sesiza Centrul de Asistenţă a Consumatorului la telefonul 022 23 32 00 sau pot depune o plângere pe site-ul www.alegesănătos.md.