Jurnalistul în vârstă de 56 de ani a fost găsit vinovat de „divulgare de secrete de stat", astfel că a fost condamnat la 12 ani de închisoare şi la plata unei amenzi de 200.000 de yuani (26.000 de euro), a anunţat Tribunalul din Miangyang.

Este una dintre cele mai dure pedepse din ultimii ani asupra unui disident din China, notează cotidianul francez Le Monde.