Ziarul de Gardă publică o dispoziție semnată pe 7 noiembrie de un viceprimar al municipiului Orhei, document ce nu a putut fi găsit pe site-ul Primăriei localității. Cea mai costisitoare achiziție au fost focurile de artificii, pentru care s-au plătit 95 de mii 950 de lei.

Serviciile de organizare și desfășurare a evenimentului au costat 79 de mii de lei. Aceeași sumă a fost cheltuită pentru așa-zisele „servicii de activități recreative”. Asigurarea cu echipament tehnic a costat alte aproape 76 de mii de lei, iar așa-numitele „servicii program artistic” - încă 69 de mii de lei. Tribuna și trei mii de stegulețe au fost livrate contra sumei de aproximativ 49 de mii de lei, iar decorul a fost amenajat cu aproape 41 de mii de lei.

Expoziția de roboți și dinozauri a costat 20 de mii de lei, iar florile au fost cumpărate cu 18 mii de lei. În document nu se precizează nimic despre remunerarea interpreților care au cântat pe scena din Orhei: Nadeja Cepraga, formațiile „Noroc”, „Lume”, „Tharmis”, „Fly Project” și artistul din România Pepe. De hram, primarul de Orhei, Ilan Șor, nu a făcut publică suma cheltuită pentru organizarea evenimentului, precizând doar că banii ar fi fost alocați atât din bugetul localității, cât și de Asociația Obștească „Pentru Orhei”.

Pentru Ziarul de Gardă, unul dintre viceprimarii Orheiului, Reghina Apostolova, a declarat că informațiile despre cheltuieli s-ar afla pe site-ul Primăriei. Pe de altă parte, contabilul-șef adjunct din cadrul Primăriei Orhei, Anastasia Țurcan, i-a îndemnat inițial pe reporterii publicației să lase un număr de telefon pentru ca ulterior să fie contactați de viceprimarul pentru probleme economice, buget și finanțe, Marina Cravcenco. Mai apoi, însă, Anastasia Țurcan le-a solicitat o cerere oficială de informații.