„Conceptul economic al actualului regim se bazează pe monopoluri, facilitarea companiilor mari și scheme obscure. M-am convins din nou în acest lucru după ce atent am citit proiectul Ministerului Economiei privind transmiterea gărilor auto în concesiune. În primul rând, din nota informativă absolut nu este clar de ce e nevoie de concesionat toate gările auto. O bună parte din ele aduc venit statului. Ar fi logic și este tehnic posibil de a transmite în mâinele private anume gările raioanale neprofitabile. Următoarea problemă. De ce Ministerul planifică parteneriat public-privat doar cu o singură companie? De ce încearcă să substituie un monopol natural cu monopol artificial? Oare nu intră în sarcina executivului stimularea unei concurențe sănătoase? Nu este mai rațional de concesionat o parte din gările auto, care actualmente aduc pierderi, la mai multe companii? Cu acordarea preferințelor întreprinderilor mijlocii din regiuni. Sau partenerul deja este stabilit, exact cum s-a întâmplat în schema dubioasă și păguboasă pentru stat privind construcția Arenei Sportive?”, întreabă Alexandru Slusari.

Altă problemă menționată de vicepreședintele Platformei DA ține de transparență. „Justificarea concesionării, volumul investițiilor și valoarea beneficiilor pe care statul urmează să le obțină în urma acestui parteneriat public-privat sunt argumentate printr-un oarecare studiu de fezabilitate. Însă nu este clar cine este autorul acestui studiu și când el a fost efectuat. Documentul nu se anexează la Nota informativă”, susține Slusari.

„Mai scurt, în opinia mea, se pregătește următoarea schema de escrocherie în detrimentul intereselor cetățenilor și în favoarea unui grup îngust de afaceriști, apropiați puterii”, a conchis Alexandru Slusari.