„Mai pe scurt. Să fie clar pentru Plahotniuc, Filip, Gaburici, Baldovici și alți figuranți din schema Air Moldova. După demontarea actualului regim mafiot, anul viitor guvernarea noastră antioligarhică va face tot posibilul și imposibilul pentru ANULAREA privatizării obscure a companiei respective cu statut de importanță deosebită și tragerea la răspundere a tuturor persoanelor implicate. Chiar dacă veți încerca să băgați în contractul de vânzare-cumpărare niște garanții financiare exorbitante pentru firma voastră în cazul rezilierii contractului. Văzând multiplele încalcări în cadrul procesului de „prihvatizare”, nu avem de gând să apelăm acum la justiția capturată, întrucât după ce procuratura și judecățile lui Plahotniuc vor respinge sesizările noastre, apare un mare pericol că nu vom avea posibilitatea să ne adresăm repetat la aceleași instanțe în momentul eliberării justiției din labele oligarhice”, afirmă Alexandru Slusari.

Iar după anularea acestei tranzacții rușinoase urmează să fie organizat un audit compehensiv și aprofundat, mai spune vicepreședintele Platformei DA.

„Suntem foarte curioși cum o companie cu cota de aproape 50% din piața aeriană a Moldovei și cu vânzări anuale de circa 3 mlrd. lei a acumulat datorii de peste 1,2 mlrd. lei. Vrem să știm și „contribuția” miniștrilor transportului și al economiei la acest proces. De ce nu a fost privatizată această companie atunci când starea ei financiară era mult mai bună și bugetul de stat ar fi obținut câteva miliarde de lei? Vă amintesc că în 2013-2015 și 2016-2018 funcția de ministru al transportului au deținut-o și o dețin reprezentanții PD. Iar ministerul economiei se află sub controlul acestui partid din 2009. Până nu e târziu, propunem guvernării să renunțe și de la schemele cu concesionarea gărilor și construcția Plaharena din Stauceni”, a punctat vicepreședintele DA.