În ultimele luni, De Becker a investigat dezvăluirile făcute de ziarul National Enquirer, care, în ianuarie, a publicat mesajele dintre Bezos și Lauren Sanchez, o fostă prezentatoare de televiziune. Bezos a avut o aventură cu Sanchez, ceea ce a dus la divorțul lui Bezos.

De Becker a prezentat, sâmbătă, o parte din concluzii și a declarat că a trimis descoperirile făcute în timpul investigației către oficialii federali din SUA, fără a da alte detalii.

Potrivit Mediafax, luna trecută, Bezos l-a acuzat pe proprietarul ziarului că a încercat să-l șantajeze cu amenințarea de a publica „fotografiile intime” pe care Bezos i le-a trimis lui Sanchez, dacă Bezos nu declară că aticolele pe care le-a publicat tabloidul despre el nu au fost motivate politic.

Într-un articol pentru site-ul The Beast Daily, De Becker a declarat că societatea-mamă a National Enquirer, American Media Inc. (AMI), i-a cerut să nege că a găsit orice dovezi de „ascultări electronice sau hacking în procesul de editare a știrilor”.

„Anchetatorii noștri și mai mulți experți au concluzionat, cu mare siguranță, că saudiți au avut acces la telefonul lui Bezos și au obținut informații private. Până astăzi, nu este clar în ce măsură și dacă AMI știa aceste detalii”, a scris De Becker.

Un purtător de cuvânt al Ambasadei saudite de la Washington nu a răspuns imediat solicitării Reuters de a comenta afirmațiile lui De Becker. În februarie, ministrul de stat al Afacerilor Externe al regatului, a declarat că Arabia Saudită a avut „absolut nimic de a face” cu articolul National Enquirer despre aventura lui Bezos cu Sanchez.

De asemenea, un reprezentant al AMI nu a răspuns imediat unei cereri de a comenta noile dezvăluiri. AMI a spus anterior că a acționat în mod legal, când a dezvăluit aventura lui Bezos.