Reprezentanţii TI Media (fostul Time Inc.) au declarat că au luat această decizie "pentru a servi mai bine nevoilor în schimbare ale publicului" revistei, care preferă conţinuturile pe dispozitive mobile şi au un stil de viaţă alert.

În timp ce tirajul în print a scăzut, site-ul Marie Claire are două milioane de abonaţi lunar.

Revista a fost lansată în 1988, iar prima ediţie digitală va fi lansată sub licenţă cu Groupe Marie Claire.

Jean de Boisdeffre, şeful Marie Claire International, a declarat: "Suntem încântaţi să colaborăm cu TI Media la acest pas important în evoluţia brandului Marie Claire. După mai mult de 30 de ani de realizări în Marea Britanie, această nouă abordare digitală oferă o platformă de lansare pentru şi mai multe succese în deceniile următoare".

TI Media deţine peste 40 de branduri în print şi digital în Marea Britanie, printre acestea numărându-se Woman's Weekly, Cycling Weekly, Horse & Hound şi What's On TV. Publicaţiile sale aveau o audienţă de 11,7 milioane de adulţi în Marea Britanie la sfârşitul lunii martie, notează Mediafax.

Închiderea versiunii în print a Marie Claire urmează celei a publicaţiei muzicale NME, în martie 2018, după 66 de ani şi după o perioadă de distribuţie gratuită. La începutul acestui an, TI a renunţat şi la versiunea print a revistei cu ştiri despre vedete Now.