„Datoriile vor fi achitate în cel mai scurt timp, în 3 - 4 luni, conform caietului de sarcini achiziționat înaintea privatizării”, a menționat directorul general al Blue Air, Marius Puiu, în cadrul unui briefing susținut pe Aeroportul Internațional Chișinău.

Blue Air deține o cotă de 49% din Civil Aviation Group, fondată pe 23 august 2018. La briefing a participat și directorul companiei Civil Aviation Group SRL, Pomers Dzintars, care a fost întrebat de jurnaliști cum va reuși o compania proaspăt creată, cu un capital de 500 de mii de lei, să achite o datorie atât de mare. Precizăm că valoarea tranzacției de vânzare–cumpărare depășește suma de 1,2 miliarde de lei, dintre care 50 de milioane de lei au fost transferați la bugetul de stat, iar restul sumei reprezintă datoriile Air Moldova pe care investitorul s-a obligat să le achite.

„Cred că ne vom descurca. Totul e posibil, în lume sunt bani foarte mulți, concurența e foarte mare”, a fost răspunsul directorului companiei Civil Aviation Group SRL.

Conducerea companiei Blue Air a fost întrebată de ce preia doar 49 la sută din acțiuni și cine va avea ultimul cuvânt când va fi vorba de luarea unor decizii radicale.

„Procentajul de 49% vine din înțelegerea în amănunțime a spațiului moldovean. Nu dorim să schimbăm numele companiei, nici identitatea ei. Ceea ce înseamnă pentru noi că factorii de decizie sunt cei care dețin 51 la sută, împreună cu noi pentru deciziile foarte importante. Adică ne dorim cu tot dinadinsul să păstrăm identitatea companiei”, a precizat directorul general al Blue Air, Marius Puiu.