Noua siglă va fi prezentată anul viitor, odată cu lansarea unor modele electrice. Adaptându-se perioadei actuale, sigla va trebui să fie vizibilă atât pe maşini cât şi pe ecranele smartphone-urilor, a anunţat Jochen Sengpiehl, şeful de marketing al brandului VW, potrivit Agerpres.

Emblema VW, modificată ultima dată în urmă cu şase ani cu o imagine tridimensională, s-a schimbat foarte puţin de la renaşterea producătorului auto, după al Doilea Război Mondial.

„Brandul VW nu este în cea mai bună formă, comparativ cu anii precedenţi”, deoarece marca şi-a piedut din atracţie încercând să fie „prea nemţească”. „Nu este numai din cauza scandalului legat de emisiile motoarelor diesel”, a declarat Sengpiehl.

De asemenea, brandul VW va extinde utilizarea mediilor digitale şi a reţelelor de socializare, pentru a-i convinge pe consumatorii sceptici să treacă la vehiculele electrice. O imagine proaspătă a brandului reprezintă cheia planului de 20 de miliarde de euro al Volkswagen de cucerire a pieţei vehiculelor electrice.

„Principala provocare este: Cum facem să pătrundă oamenii în lumea electrică. Vrem ca oamenii să se amuze cu asta. Trebuie să fim mai plini de culoare”, a afirmat Sengpiehl.

În pofida amenzilor, a litigiilor judiciare şi a prejudicierii reputaţiei companiei în urma Dieselgate, grupul VW a raportat în 2017 vânzări record de 10,74 milioane de vehicule şi un profit de 11,6 miliarde de euro (14,3 miliarde de dolari).