Mondialul din Rusia a avut cifre excelente. A fost cel mai urmărit turneu final din istorie, iar reţelele de socializare au jucat un rol foarte important aici. Singurul minus important a fost în dreptul sponsorilor. La ediţia din 2018, companiile partenere au contribuit cu 1,45 miliarde de dolari, în scădere faţă de 2014, când încasările au fost de 1,62 miliarde de dolari.

Principala cauză a fost scandalul de corupţia care a zguduit forul internaţional şi care a dus la retragerea unor sponsori precum Sony, Johnson sau Castrol. Totuşi, FIFA a reuşit să atragă acum mai mulţi bani de la companiile chineze. Firme precum VIVO, Hisense, Mengniu au contribuit în total cu aproximativ 21% din veniturile totale încasate de la sponsori.

FIFA a reuşit însă să atragă încasări record din drepturile TV. Veniturile se ridică la peste 3 miliarde de dolari. Cupa Mondială din Rusia a fost difuzată pe 210 ţări pe diverse platforme. FOX SUA a plătit 425 de milioane de dolari pentru a televiza meciurile de la CM 2018 şi CM 2022. Telemundo a achitat 600 de milioane de euro pentru difuzarea meciurilor în ţările vorbitoare de spaniolă. De asemenea, drepturile pentru India, Pakista şi Nepal au fost vândute cu 90 de milioane de dolari.

În total, FIFA a avut încasări de 6,1 miliarde de dolari pentru turneul final găzduit din Rusia.