Jurnal TV a fost sancționat pentru că a difuzat un material privind fărădelegile comise de Silvia Radu pe când era director la "Gas Natural Fenosa."

Monitorizarea a avut loc în perioada 20-29 aprilie, însă nu toate posturile au fost supravegheate. Cele de la General Media Group, care aparțin oligarhului Vladimir Plahotniuc, au fost trecute cu vederea, pentru că nu ar reflecta campania electorală. Dar nu este chiar așa.

S-au ales cu sancțiuni și alte posturi de televiziune, printre care NTV Moldova, Accent TV, Exclusiv, ITV.