Casa, recent reparată, s-a pomenit în apă când toți membrii familiei, inclusiv un copil, lipseau. Veniți de la serviciu, proprietarii au rămas șocați de cele văzute.

Cele trei zile, în care casa era un izvor de apă menajeră, au fost un coșmar, spune Tatiana Nicolaev.

Mânioasă, femeia spune că trebui să înceapă o nouă reparație.

Echipa de intervenție a venit a doua zi, spune locatarul.

De cealaltă parte, reprezentatul Apă-Canal Chișinău, Nicolae Racu, susține că locatarii de pe adresa respectivă nu sunt racordați corect la colectorul de canalizare. Deși colectorul este în gestiunea întreprinderii, Nicolae Racu nu cunoaște cine răspunde de rețelele din curte, care vin din strada Columna.

Întrebat de ce nu s-a intervenit în cazul familiei de pe strada Alexandru cel Bun, șeful de departament de la Apă-Canal a răspuns că acest lucru a fost imposibil.

În același timp, Nicolae Racu a spus că, pentru a preveni o eventuală inundație, locatarii trebuie să se adreseze la specialiști pentru a li se instala un așa-numit „cămin de vizitare”, la racordarea dintre rețeaua din casă cu cea din curte. Potrivit reprezentantului Apă-Canal, colectorul funcționează într-un regim hidraulic normal și este inclus în planul de reabilitare.