Toţi cei care au un iPhone 7 fabricat de la lansare şi până în prezent cu numărul de model A1660, A1780 sau A1779, iar pe ecran apare mesajul „No Service”, chiar dacă telefonul funcţionează normal şi pot fi iniţiate apeluri sau există acces la internet, pot merge în orice service autorizat Apple pentru o repraţie gratuită. Dispozitivele cu probleme au fost vândute în China, Hong Kong, Japonia, Macao şi Statele Unite, deci cei care au telefoane cumpărate din alte ţări nu ar trebui să îşi facă griji. Cu toate acestea, cei care au importat iPhone 7 din aceste ţări, ar trebui să verifice atât numărul de model, cât şi dacă această problemă apare pe dispozitivele lor.

Telefoanele afectate fac parte doar din seria iPhone 7, modelul 7 Plus fiind imun la acest „bug”. De asemenea, Apple va oferi reparaţii gratuite însă nu va extinde garanţia pentru dispozitivele reparate. Nu în ultimul rând, dacă telefonul are alte probleme, precum un ecran spart, operaţiunea de înlocuire a piesei cu probleme se face doar după ce utilizatorul acceptă şi reparaţia contra cost a ecranului sau a altei probleme care nu este acoperită de garanţie.

Cei care au plătit deja pentru reparaţie, înainte ca Apple să recunoască problema şi să ofere operaţiuni gratuite, vor putea să ceară banii înapoi.