Snapchat Spectacles sunt, într-adevăr, un proiect real, iar CEO-ul companiei, Evan Spiegel, tocmai ce i-a prezentat unui grup restrâns de oameni. Această noutate nu este singura din partea Snapchat. Compania a avut parte de un rebranding destul de recent, iar acum se numeşte Snap Inc.

Spectacles reprezintă primul device purtabil de la Snap Inc., iar camera video montată pe aceşti ochelari este extrem de mică, design-ul rămânând unul extrem de compact. Camera este programată să creeze videoclipuri de 10 secunde, iar tot ceea ce trebuie să faci este să apeşi un buton discret aflat pe rama ochelarilor, aproape de lentile.

Fiecare apăsare a butonului porneşte o nouă înregistrare, iar rezultatele nu sunt unele tipice. Spiegel consideră că formatul clasic de videoclip rectangular, fie el pătrat sau dreptunghiular, este un „vestigiu inutil ce a are rădăcini în printarea fotografiilor pe hârtie”, iar ideea din spatele acestei afirmaţii este că Spectacles ar putea filma videoclipuri rotunde, ce mimează câmpul nostru vizual.


În videoclipul pe care îl puteţi vedea mai sus, se vede că Spectacles poate filma normal, dar că videoclipurile au efectul de fisheye, ce poate fi obţinut şi cu ajutorul unor lentile speciale pentru smartphone-uri. Ochelarii Spectacles se pot sincroniza cu telefonul prin intermediul unei conexiuni wireless, astfel că orice video poate fi share-uit rapid, relatează engadget.com.

Snap Inc. va lansa Spectacles cu un preţ de 130 de dolari, dar disponibilitatea va fi limitată. Snapchat doreşte ca introducerea pe piaţă a ochelarilor să fie făcută treptat, astfel încât compania să poată vedea dacă există o cerere reală pentru produs. Dacă lucrurile merg bine, noi loturi de ochelari vor fi produse.

Spiegel nu se aşteaptă să obţină mari profituri de pe urma ochelarilor, cel puţin nu la început, dar consideră că sunt „un accesoriu distractiv”, acesta fiind motivul pentru care au fost creaţi.