Ambele extensii adaugă butoane în partea din dreapta a omnibar-ului din Chrome, fiind soluţii „one click” pentru a publica un link pe profilul personal şi pentru a salva link-uri în dosarul „Saved”. În loc să copiezi link-ul, să intri pe Facebook şi apoi să îl lipeşti într-un nou articol, butonul Share face toţi aceşti paşi cu un singur click, utilizatorul fiind nevoit doar să scrie sau nu şi o descriere care să îl acompanieze.

În cazul articolelor salvate, un singur click este de ajuns pentru a-l pune la „păstrare” pentru mai târziu. Butonul de Share este însă dedicat în principal paginilor de internet care nu beneficiază de butoane pentru reţele de socializare integrate, majoritatea site-urilor mari fiind deja echipate cu astfel de funcţii.

Odată cu cele două noi extensii de Chrome, Facebook a lansat şi un nou buton de Like. Este vorba despre butonul de Like integrat în paginile web, care până în prezent folosea sigla reţelei de socializare, alături de un balon în care era notat numărul de like-uri. Acum, butonul va fi realizat dintr-un singur dreptunghi cu unghiuri rotunjite, care afişează pictograma Like (degetul mare) şi numărul de like-uri.