YouTube şi-a adaptat deja infrastructura tehnică şi a avut discuţii cu cele mai multe mari grupuri de televiziune din SUA, inclusiv NBC Universal (o filială a Comcast), Viacom, CBS şi 21 Century Fox. Cu toate acestea, drepturile de difuzare nu au fost încă obţinute pentru acest nou serviciu care urmează să se numească „Unplugged”.

YouTube a pus la dispoziţie deja de anul trecut o ofertă cu plată numită „Red”, care permite pentru 9,99 dolari lunar vizionarea în SUA a conţinutului unui program propriu de televiziune fără publicitate.

Prin adăugarea de canale cu transmisii live, Unplugged aduce mai mult conţinut de calitate care să îi permită atragerea utilizatorilor spre acest serviciu şi să crească veniturile din afara publicităţii.

În contextul creşterii streaming-ul on-line, un număr de jucători a început să ofere sau să se pregătească în SUA oferte de televiziune online care reunesc un număr mai mic de canale decât ofertele tradiţionale şi abonamentele scumpe ale televiziunii prin cablu sau prin satelit bazate de multe ori pe pachete de sute de canale.