Pentru a uşura accesul marelui public la realitatea virtuală, Google planifică să faciliteze în mod radical postarea în mediul online a materialelor video în formatul realităţii virtuale pentru diferite aplicaţii sau browsere.

Numită „VR view”, sau vedere în realitatea virtuală, aceasta este o unealtă care permite deţinătorilor de site-uri şi dezvoltatorilor de reţele sociale posibilitatea de a integra (embed) materiale dedicate realităţii virtuale în conţinutul paginii web. Dacă până acum integrarea unor asemenea materiale necesitau puţină programare, acum Google a decis să simplifice acest proces cu ajutorul noii ustensile.

Pe scurt, filmele sau fotografiile în formatul realităţii virtuale pot fi de acum urcate direct pe site-uri la fel cum ai face cu o fotografie sau un film in format 2D. Dacă doreşti să urci poze sau materiale video ce pot fi vizionate cu ajutorul ochelarilor Cardboard, tot ar trebui să introduci câteva linii de cod, oricum mult simplificate faţă de cele de dinainte.

Aceştia sunt câţiva dintre paşii importanţi pe care Google îi parcurge pentru a aduce realitatea virtuală în viaţa noastră de zi cu zi. Deşi acum poate ca nu ar părea ceva extraordinar, e posibil ca în câteva luni să vedem Internetul plin cu filme făcute în stilul realităţii virtuale, mulţumită „VR view”.