Au trecut deja câteva luni de când se vorbeşte despre faptul că Apple va face pasul către ecranele OLED, renunţând, într-un final, la cele LCD.

Samsung ar vrea să investească între 6,64 miliarde de dolari şi 7,47 miliarde în afacerea sa cu display-uri. Echipamentele, fabricile şi staff-ul ar urma să beneficieze de cea mai mari partea a viitoarelor investiţii. Mai mult decât atât, suma investită iniţial va fi cuprinsă 2,49 şi 3,32 miliarde de dolari, pentru a garanta producţia a până la 45.000 de panouri OLED pe lună. Cele 4,17 miliarde investite ulterior ar urma să îi ajute coreeni să producă alte 45.000 de panouri la fiecare 30 de zile.

Site-ul The Verge, însă, susţine că Samsung ar urma să garanteze producţia a 60.000 de display-uri în fiecare lună, iar Apple, restul urmând a fi furnizate de către alte companii. LG Display şi Japan Display ar fi investit deja sume considerabile în fabricile lor în vederea unei colaborări cu gigantul din Cupertino. În mod interesant, noile fabrici ar urma să-şi înceapă activitatea în 2018, acesta fiind şi anul în care Apple va face pasul către ecranele OLED. De asemenea, publicaţia Nikkei sugerează că primul telefon cu display OLED ar putea fi iPhone 7S, în cazul în care Apple îşi menţine ritmul actual.

NU trebui uitaţi, însă, nici chinezii de la Foxconn, aceştia achiziţionând de curând Sharp. Vânzarea a fost sub formă de licitaţie, iar Foxconn a câştigat competiţia după ce a oferit nu mai puţin de 6,2 miliarde de dolari, una dintre cele mai mari valori vehiculate pentru o achiziţie din domeniul IT.

Chinezii sunt unii dintre cei mai vechi colaboratori Apple, însă ar putea avea parte de concurenţa serioasă în viitorul apropiat din partea Samsung şi LG. Până la lansarea iPhone-ului cu ecran OLED, Apple va prezenta pe 21 martie un nou iPhone cu ecran de 4 inch.