Dezvoltatorii săi spun că va ajunge la 644 de kilometri pe oră. Forma sa nu e tocmai cea a unei maşini luxoase precum cele produse de Tesla, dar e cât se poate de aerodinamică. Are o pereche de motoare electrice, fiecare cu 1.500 de cai putere şi energia îi e furnizată de opt pachete de baterii litiu-ion.

Fiecare osie e alimentată de propriul motor electric. Este acelaşi motor EV pe care Venturi îl foloseşte pentru maşinile sale sport, dar aici are un voltaj mult mai mare. De fapt, sunt două motoare EV în fiecare unitate, a spus David Cooke, unul dintre liderii echipei, într-un interviu acordat Ars Technica. Acesta e de părere că e mai înţelept să construieşti motoare mai mici şi să le cuplezi, decât să faci unul mare. Momentan, motorul are 1.000 de cai putere, dar e capabil de 1.500.

De asemenea, Cooke a mai explicat şi că adevărata provocare e cât de departe poţi împinge motoarele, fără ca acestea să atingă limitele de temperatură. Motoarele au materiale de răcire deasupra statorului şi un sistem care pompează ulei pe magneţi, astfel încât să rămână reci.

De asemenea, maşina e confecţionată într-o proporţie foarte mare din oţel, despre care Cooke spune că e unul dintre cele mai puternice aliaje pe care le au la dispoziţie. Iniţial, planul era să folosească fibră de carbon, iar maşina să fie construită în jurul unui sistem de baterii în care celulele sunt schimbate în două minute.

Au renunţat la plan pentru că ar fi fost mult mai dificil de construit, dat fiind faptul că o bună parte din echipă e constituită din studenţi, nu din experţi ai Boeing. În plus, acest material ar fi adăugat între 500.000 de dolari şi un milion de dolari la buget. Cooke a admis şi că vehiculul e abia în faza de prototip şi că mai are multe modificări de adus, iar carbonul nu ar fi permis schimbări.