Conform unui studiu de anul trecut, deşi vizităm un număr foarte mare de site-uri pe desktop, 80% din timpul petrecut pe telefon este dedicat primelor cinci aplicaţii. Una dintre cele mai populare în acest moment este Facebook, iar compania lui Mark Zuckerberg se pare că a găsit o nouă metodă prin care să-i determine pe oameni să o folosească şi mai mult.

Ne referim aici la Marketplace, cel mai nou serviciu anunţat de reţeaua socială. Potrivit celor de la Verge, Marketplace le va permite utilizatorilor să cumpere şi să vândă produse prin intermediul ei. În condiţiile în care aproximativ 450 de milioane de oameni folosesc în fiecare lună Facebook pentru a comercializa produse, Marketplace reprezintă o evoluţie firească a reţelei sociale.

Conform comunicatului oficial, atunci când este accesat, Marketplace va afişa la început poze ale unor lucruri disponibile la vânzare în apropiere.

„Pentru a găsi ceva anume, accesaţi funcţia Search de deasupra şi sortaţi rezultatele în funcţie de locaţie, categorie şi preţ. De asemenea, puteţi vedea ce este disponibil în anumite categorii, precum electronice sau îmbrăcăminte”, este specificat pe blogul Facebook.

Din câte se pare, Marketplace ar trebui să înlocuiască pictograma Messenger din aplicaţia Facebook şi va fi disponibil doar pe dispozitivele mobile.

Cu toate acestea, comunicatul indică în mod clar că Facebook lucrează la o versiune pentru desktop. Pentru moment, Marketplace este disponibil doar în patru ţări (Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Australia şi Noua Zeelandă), urmând a apărea şi pe alte pieţe.