Aplicaţiile de mobil cu acelaşi nume sunt foarte versatile şi puteţi folosi Messenger atât pentru dialoguri în format text, cât şi video conferinţe sau teleconferinţe.

Un alt avantaj enorm al acestui serviciu faţă de toate celelalte alternative de pe piaţă, este că vine ancorat în Facebook şi este foarte facil să săriţi dintr-o parte în alta.

Până de curând, legătura din Facebook şi Facebook Messenger nu era neapărat una foarte adâncă, cu excepţia faptului că puteaţi iniţia o conversaţie cu o persoană folosind butonul Message de pe pagina sa de profil.

La aceasta se adăuga faptul că vă autentificaţi în aplicaţiile Messenger de mobil cu ID-ul vostru de Facebook şi cam atât.

Din păcate, cei de la Facebook au dat drumul unui experiment în care postările voastre recente de pe reţeaua socială ajung automat pe Messenger, sub ID-ul vostru, într-o manieră foarte similară cu cea imortalizată în imaginea de mai jos.

Ideea din spatele acestui sistem este că va facilita iniţierea unui dialog pe un subiect mai mult sau mai puţin comun cu o persoană cu care nu aţi mai discutat de mult.

Pornind de la premisa creatorilor Facebook Messenger, în loc să întrebaţi ce mai face un prieten cu care nu aţi mai interacţionat de 6 luni, îi puteţi spune că vă place melodia pe care tocmai a ascultat-o.

Alternativa este să-i atrageţi atenţia că mergeţi şi voi la evenimentul la care tocmai a confirmat online că va ajunge.

Primii care au dezvăluit detalii despre acest update sunt cei de la TechCrunch deşi, care orice experiment Messenger, trebuie să-l percepeţi cu o anumită reticenţă. Nu înseamnă neapărat că va ajunge la marea masă a utilizatorilor.