La magazinul care se va deschide între 28 martie şi 3 aprilie în cartierul Minato din Tokyo, circa cinci roboţi vor servi clienţii doritori să îşi achiziţioneze un telefon inteligent.

Îndrăgiţii roboţi albi cu ochi rotunzi vor fi responsabili de majoritatea interacţiunilor cu clienţii, însă completarea actelor necesare încheierii unui contract cu SoftBank Group Corp pentru cumpărarea unui telefon va reveni unor angajaţi.

Roboţii vor atrage trecătorii în magazin, îi vor întâmpina pe clienţi şi le vor prezenta oferta magazinului.

Potrivit lui Fumihide Tomizawa, preşedintele SoftBank Robotica Corp., magazinul va fi o provocare pentru compania sa, iar experienţa dobândită va ajuta SoftBank să identifice obstacolele mai puţin evidente în calea creării unor roboţi mai performanţi.

Roboţii Pepper sunt consideraţi primii androizi capabili să citească emoţiile unei persoane cu ajutorul camerei, senzorilor tactili şi microfonului cu care sunt echipaţi.