Ferrari Portofino este echipat cu un motor turbo V8 de 3.9 litri care generează 600 de cai putere şi un cuplu de 760 Nm.

Date esenţiale:

● Ferrari Portofino îşi trage numele de la un celebru port turistic din Italia, iar culoarea Rosso Portofino este reprezentativă pentru acest oraş;
● Ferrari afirmă că a redesenat şasiul şi numeroase componente, ceea ce a condus la o masă totală semnificativ mai mică decât în cazul lui California T;
● Portofino are o configuraţie fastback, iar Ferrari afirmă că acest lucru reprezintă o premieră pentru un coupe cabrio GT cu acoperiş retratabil de tip hard-top;
● grila iese în evidenţă prin dimensiunile sale generoase, iar blocurile optice full LED au o formă diferită de cea a predecesorului. În schimb, stopurile au fost amplasate acum la o distanţă mai mare unul de celălalt;
● la interior, Ferrari Portofino beneficiază de un display touch de 10.2 inch, un nou sistem de aer condiţionat, un nou volan şi scaune ajustabile în 18 poziţii. De asemenea, Ferrari a introdus un nou deflector de vânt care reduce circulaţia interioară a aerului cu 30% atunci când acoperişul este retractat;
● motorul turbo V8 3.9 litri de pe California T a fost păstrat, însă a primit o serie de îmbunătăţiri şi 40 de cai putere în plus. Astfel, unitatea disponibilă pe Portofino are 600 de cai putere, un cuplu de 760 Nm între 3000 - 5250 rpm şi, combinat cu masa totală mai redusă, permite maşinii să accelereze de la o la 100 km/h în 3.5 secunde. Viteza maximă este de peste 320 km/h, iar consumul declarat ajunge la 10.5 litri/100 km în regim mixt;
● noul Ferrari Portofino are o lungime de 4586 mm, în timp ce înălţimea ajunge la 1318 mm, iar lăţimea la 1938 mm.

Ferrari Portofino va fi prezentat oficial cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt de la jumătatea lunii septembrie, atunci când probabil vor fi anunţate şi preţurile de comercializare.